fredag 16 april 2010

Träningen

Jag har sedan många år tillbaka tränat, och försöker hålla igång på många olika sätt, men det är inte lätt att ta sig iväg till gymmet eller att bege sig ut och springa efter jobbet när man är trött. Det tar oftast emot, även om det är sjukt skönt efter man har gjort det där träningspasset, tagit i lite extra och sedan ligger hemma i soffan och känner sig nöjd. Man mår ju bra av att träna och det märker man ganska snabbt, det är väl inget att hymla med.

Men ibland känner jag att jag skulle behöva en personlig tränare som kan hjälpa mig att göra det där lilla extra på träningen. Att få mig att ta i, få mig att gå på träningspasset när jag inte orkar, och få mig att sätta upp ett mål som jag ska klara. Att ha något att träna till och ha någon som hjälper en med tekniken på träningspasset skulle absolut hjälpa mig träna lite bättre och lite mer. Skulle även få lite tips på hur man skulle kunna förbättra sin kost och på det sättet få ut maximalt av sin träning.

Får se vad som händer framöver, men det kan absolut bli ett alternativ att anlita en personlig tränare för att komma igång med träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar