lördag 17 april 2010

Lördag med HV

Det är lördag nu, det är riktigt skönt, vara ledig, slappa, titta på HV 71 om några timmar som kommer vinna över DIF lätt! Tror och hoppas det kommer bli en lätt match för HV, de kommer inte förlora mot DIF hemma i Jönköping. En fullsatt Kinnarps Arena, en kokande publik, och ett tagget HV. Djurgården kommer bli överkörda, så är det bara.

Återstår några timmar till för att se om jag har rätt. Men det tror jag på. 4-1 till HV.

Jag är egentligen inte jätteintresserad av hockey, men jag skulle jättegärna vilja åka åka på en NHL-resa i höst. Har tittat runt lite på nätet vad det kostar att boka biljetter till NHL och då kanske framförallt en NHL-match i New York då jag kan passa på att tillsammans med min sambo stanna några extra dagar i New York för att se denna fantastiska stad. En stad som jag inte varit i än, men längtar att åka dit. Får se om jag kommer iväg, men hade varit riktigt häftigt. Men först är det HV som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar